Obecnie klienci wybierają marki, które proponują spersonalizowane usługi na żądanie. Właśnie dlatego agencje nieruchomości muszą iść z duchem czasu i zastosować nowoczesne rozwiązania, by dotrzeć do grupy docelowej. Jeśli chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów, musisz zaspokoić ich potrzeby i oczekiwania. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy masz już spore doświadczenie, zapoznaj się z poniższymi wskazówkami marketingowymi. Możesz je wykorzystać, tworząc skuteczny plan działania.
Stwórz stronę internetową
Wielu klientów przegląda codziennie Internet w poszukiwaniu pożądanych produtków i usług. Załóż więc stronę internetową, na której będziesz regularnie publikować oferty. Pamiętaj o atrakcyjnych opisach i zdjęciach oraz systematycznie aktualizuj informacje. Dzięki temu potencjalni klienci mogą odwiedzać Twoją stronę podczas wyszukiwania nieruchomości. Dodaj jakiś oryginalny element, by wyróżnić swoją witrynę. Dobrym pomysłem będzie kalkulator kredytów hipotecznych.
Załóż bloga
Tworząc nowe, oryginalne treści na bloga, możesz poprawić pozycję w rankingach wyszukiwania. Dzięki temu zwiększysz ruch na stronie. Ponadto zbudujesz pozycję eksperta w danej branży. Pamiętaj, by zoptymalizować treści pod kątem wyszukiwarek (SEO). Narzędzia takie jak Google Analytics i Senuto pomogą Ci znaleźć odpowiednie słowa i frazy kluczowe. Zainspirują Cię również do napisania nowych artykułów na bloga.
Postaraj się, by użytkownicy mogli łatwo dotrzeć do Twojej głównej witryny i profili w mediach społecznościowych. Dzięki temu dowiedzą się więcej o Tobie i Twojej firmie. Wzbudzisz ich zaufanie i nawiążesz wartościowe relacje. Pamiętaj, by dołączać interesujące zdjęcia do postów. Doskonałym dodatkiem do artykułu lub kampanii e-mail może być infografika.
Zamieść reklamę w czasopismach branżowych
Takie czasopisma zawierają najnowsze wiadomości branżowe, trendy rynkowe, raporty i cenne wskazówki i specjalistyczne artykuły. Publikując reklamę w takim miejscu, możesz dotrzeć do ściśle ukierunkowanej grupy potencjalnych klientów i partnerów, a jednocześnie zwiększysz świadomość marki.
Zainwestuj w Google Ads
Największa na świecie sieć reklamowa kusi każdą firmę, która próbuje pozyskać klientów online. Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam tekstowych i video w milionach witryn i na YouTube. Warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy wybiorą odpowiednie słowa i frazy kluczowe. Zaplanują działania, które pozwolą Ci dotrzeć do grupy docelowej.
Opracuj kampanie e-mail
Wysyłaj przynajmniej raz w miesiącu newsletter do swoich subskrybentów. Możesz w nim podsumowywać ostatnie artykuły na blogu i prezentować najnowsze oferty. Dołącz obrazy nieruchomości, film video lub wizualizację.
Działaj w mediach społecznościowych
Reklamując markę i nieruchomości w social media, możesz dotrzeć do potencjalnych klientów. Marketing w mediach społecznościowych stał się integralną częścią strategii dla wszystkich firm. Branża nieruchomości nie jest tutaj wyjątkiem. Publikując reklamy, ukierunkuj je pod względem zainteresowań, lokalizacji i zachowania. Dzięki temu łatwiej dotrzesz do swojej grupy docelowej.
HootSuite to świetny sposób na aktualizowanie wszystkich kont w mediach społecznościowych. W jednym miejscu możesz planować i publikować posty na różnych platformach, w tym na Facebooku, Linkedln, Google+ i Twitterze.
Partnerem materiału jest firma LOCO Commercial - lokale użytkowe na sprzedaż Warszawa